Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porna sıcak şikiş Etiketi


porna sıcak şikiş porna_sicak_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bu Olay Yaşanmıştır: Namuslu Eşim Orospu Oldu
|EŞİM ŞİMDİ TAM BİR OROSPU!..(BU OLAY YAŞANMIŞ, YAŞANMAKTADIR) TEK ÇOCUKLU ORTA HALLİ SIRADAN BİR AİLEYİZ..1994’ LERDE SEKİZİNCİ YILINA GİREN E
19623
seks hikayeleri
Hayatın Tadı
ABİM BEN VE BENİM İLK ERKEĞİM KÖPEĞİM BERABERDİK ABİM KÖPEĞİN BENİ GÖTTEN SOKTUKTAN SONRA BELİME SARILARAK SİKİŞLERİNİ SEYRETMİŞ ABİM 20 YAŞINDA SENİ
3001
seks hikayeleri
İlk Defa Ali Sikti
Slm. Ben 28 yaşında beyaz tenli 1.80 boyunda güzel kalçalı bir gayim. Anlatacağım olay daha çok yeni oldu. Bir akşam arkadaşım ali ile bizim eve gitti
8288
seks hikayeleri
Taksim Parkı
Herkese selamlar Çocukluk yıllarımdan beri kalçalarımı beğenir okşar ara sıra parmaklarımı sokarak kendimi avutmaya kalkardım. Zaman ilerleyip üniv
2297
seks hikayeleri
Komsu Oglu 2
Komşu oğlu 2 Tekrar merhabalar.beni hatırlamışınızdır 5 yıldır karısını komşu oğlu okana siktiren ve bu işten çok zevk alan araya başkalarını da alıp
3584
seks hikayeleri
isteyen var istemeyen
Benim 2 amcam var. Ve bunların fıstık gibi birer eşleri. Benim gözüm daha yakın zamana kadar küçük amcamın eşindeydi, yani küçük yengemde. Her fırsatt
8098
seks hikayeleri
Pompacım Abim
Ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimdeolmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgıya
5133
seks hikayeleri
Dullara Bayılırım
Aslen İstanbullu olmama rağmen iş için sürekli Mersinde bulunuyordum Bir senelik bir aradan sonra bu küçük şehre yine gelmiştim. Geçen sene bir çok in
2260
seks hikayeleri
Nesibe Yenge
Merhaba arkadaşlar ben 23 yaşında bir gencim size anlatacağım buolay beni çok uğraştırdı yle yaklaşık 20 senedeir komşuyuz yaşı 54 3çocuğu ve dengesiz
8155
seks hikayeleri
Ablam
ben 23 yaşındayım. figen ise 32.önce size dan bahsedeyim.1.75 boylarında 70 kilo civarında harika bir fiziğe ve güzelliğe sahip bir bayandır.bir devle
10032
seks hikayeleri
Atesli Bir Gece
Ateşli Bir Gece 17 Yaşındaydım. Oldum olası bayanlara karşı bir zafiyetim vardı, göğüsleri ve daracık amları çok hoşuma gidiyordu. Hep bir bayanın ka
14752
seks hikayeleri
Karşı komşuyu
Ben 17 yaşlarında fazla uzun böylu olmayan bi gencim ve bundan 8 yıl önce antalada analyaya taşındık ve benim çok sevdiğim bi kız vardı onu illaki sik
6538
seks hikayeleri
KOCAMI KUDURTTUgUM GECE
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE Canım okadar başkalarınla olamak istiyorduki kocamla sex yaptığımızda hep bir başkasıyla yatıyordum tabi kocamda. Eşim yusuf
7972
seks hikayeleri
kadını kocasının yanında siktim
Herkese merhaba; Öncelikle daha önceki hikayeme gösterilen ilgiden dolayı herkese teşekkür ederim. Sanırım bu ilgi yazdıkalrımın tamamen gerçek ve ya
3462
seks hikayeleri
Sucsuz
Sucsuz selam ben 17 yaşında bir erkegim ben fazla lafi dolaştırmadan anlatmak istiyorum birgün yengemlere gittim ve ben yengeme deli oluyordum evde i
1661
seks hikayeleri
Yengemi Seviyorum
Yengem benim için çok değerlidir..Hayalimden hiç çıkmaz. Başkalarıyla sikisirken bile hep onu düşünürüm..Bazen onlara gittiğimde banyolarına girip çam
4523
seks hikayeleri
anneside parayı askermiş
ben ankara dan demırlıbah ce den mulayaım bır gun mahallede dolasıyordum eskı cıktıgım kızı yanı ebru yu gordum konustuk neyse beraber gezıyoruz aksam
6425
seks hikayeleri
2554 Sikisme
Yakışıklılığa sahip 17 yaşlarında bir erkeğim ve şu anda iskenderun da yaşıyorum. bundan 1 sene öncesinde yaşanan bir olayı anlatmak istiyorum sizlere
9347
seks hikayeleri
Parktaki Şans
Bazı iş makineleri almak için İstanbula gitmiştim makinelerin siparişini vererek ödemeleri de yaparak kargoylayollamaları için gereken talimatı verdik
1307
seks hikayeleri
AYAK YALANIR
SİVASTA AYAĞINI YALATMAK İSTEYEN BAYANLAR YORUM YAPSINİsim : Mail :
1515
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :