Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gizli çekim amatör türk pornoları yerli liseli pornolar Etiketi


gizli çekim amatör türk pornoları yerli liseli pornolar gizli_cekim_amator_turk_pornolari_yerli_liseli_pornolar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Denizin Anilari2
Denizin anıları-2 Herkese selam hemen başlıyayım ninnna ve klaradan ayrıldıktan sonra uzun bir süre sevişmemiştim bunda işlerimin etkiside büyüktü am
1679
seks hikayeleri
zevkim gidene kadar siktim
bana yer verecektir yorumlarıyla ondan haklıyım yani.. Geçenlerde Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Öncelikle Şunu Belirteyim , Bende Okuduğ
436
seks hikayeleri
Orospular
Bır gun evde tek bası ------- 31--- cekıyordum bırden kapı caldı bır baktımkı yan komsumuzun benı cıldırtan kızı ahu kapıdaydı içerıye gırebılırmı
3653
seks hikayeleri
sakso seven EMEL
EMEL İLE 1SENE ÖNCE BAŞLADIK İLİŞKİYE İLK BAŞTA BANA TERS OLAN BU İLİŞKİ GİTTİKÇE HOŞUMA GİDİYORDU SEBEBİ EMELİN BENİM PENİSİME YAPMIŞ OLDUĞU SAKSO GÜ
1606
seks hikayeleri
Kazaklı Hoca 4
Öğle tenefüsünün nasıl geldiğini, koca 3 saatin nasıl geçtiğini anlayamamıştım ve benim için ne olacağı meçhul bir son olan en üst kattaki öğretmenler
2028
seks hikayeleri
Ofiste Hızlı Sex-2
İlk macerayı daha önce yazmıştım. Şirkette birlikte çalıştığımız Ayşegül sohbet sırasında ofiste kaçamak seksin çok heyecanlı ve güzel olduğunu ama e
2487
seks hikayeleri
komşum asumanla fantazilerim
5 yıldır aynı apratmanda yaşadığım asumanla ilgili hikayem. Eşim yaz tatilerinde memlekete gider. ben yaz izne kadar evde yalnız kalırım. Bir öğle vak
3017
seks hikayeleri
gizem liseli
selam ben izmitten volkan 18 yaşındayım.Geçen seneydi lisede okuyordum gizem diye bi kız vardı ve bana aşıktı bütün okulun dilindeydi bana aşık olduğu
15315
seks hikayeleri
Cok Guzel Bir Aniydi
Çok güzel bir anıydı.. siteniz çok güzel.. ben de yeni girmeye başladım buraya bende bir anımı paylaşmak istedim... 28 yaşındayım. tahmini 16-17 yaşl
4094
seks hikayeleri
Abim
Size yılbaşında başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Aradan fazla bir zaman geçmedi ama etkisindeyim. Yılbaşı gecesi evde aile içerisinde bir gece
25764
seks hikayeleri
kafası agrıyo
Merhaba arkadaşlar ben akrep-m40 yanı akrep murat daha önceden yazdıgım yaşamış oldugum ve sızlerle paylaştıgım hıkayelerımden hatırlaya bilirsiniziş
1206
seks hikayeleri
popom basima bela oldu
merhaba ben ızmırden onur.uzun bıoylu zayıf esmerım.27 yasımdayım.fazla uzatmadan hıkayeme gecıcem.lıse yıllarında bır kac kez surtunme yoluyla pasıf
10869
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı Hayal Degil Gerçek
Teyzemin Kızı - Hayal Degil Gerçek selam millet bu siteyi yeni keşfettim ve çokda hoşuma gitti ama sanırım çoğu kişi sallamış fantazilerini yazmış
3389
seks hikayeleri
Pornocu Yengem
|slm millet ben murat izmir de oturuyorum size anlatacagım anım yengemle aramda geçti. Size biraz yengemden bahsedeyim.Yengem 30 yasında normal boyutl
6934
seks hikayeleri
İnternet Arkadaşlığı
bundan uzun zaman önce değildi.arkadaşla internetten tanıştık.zaten internetmazim de 6 aydı. bu arada benim yaşım 39 normal boyda. çokta olmasa bir
1034
seks hikayeleri
Kardeşim Evi Süpürüyordu
Selam yasım 28 ve bir senedir evliyim.Size basımdan gecen bir olayıanlatmak istiyorum.Bundan 2 sene önceydi.Evde oturup maç izliyordum,kız kardesimde
8849
seks hikayeleri
Hostesin Guzelligi
Hostesin Güzelliği Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üz
3442
seks hikayeleri
Ilk Ve Son
Şimdi size başımdan gecen bir olayı gonderıyorum. benim kalcaları dolgun mu dolgun memeleri dik süper bir yengem var bazen onu aklıma getırerek 31 cek
2372
seks hikayeleri
Gosterdi Ama Vemedi
Gösterdi ama vemedi GÖSTERDİ AMA VERMEDİ... Slm hrkese bizler malatyadan cem ve tolga sizlere geçen yaz yaşamız olduğumuz hikayeyi anlatm
2353
seks hikayeleri
Oteldeki Sürpriz..
Merhabalar yine ben,daha önce pasif Tarıkla olan ilişkimi anlatmıstım,simdi ise hem aktif hemde pasif oldugum bir ilişkimi anlatacagım.Bundan yaklasık
3086
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :