Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ensest abi kardeş ve baba kız hikayeleri Etiketi


ensest abi kardeş ve baba kız hikayeleri ensest_abi_kardes_ve_baba_kiz_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yarrak Delisi
Yarrak delisi merhaba ben 25 yasında 1.75 boyunda esmer tenli biriyim.bundan 5 gün önce basıma gelen bir olayı anlatacam.birgün evde yalnız oturuyord
3896
seks hikayeleri
Canım Annemle - 13
Sabah mutluluktan uçuyorduk. Uzun zaman sohbet ettik, birbirimizi okşadık, baktım yataktan çıkmaya niyetleri yok, kalkınnn tembelliğin lüzumu yok, hal
20172
seks hikayeleri
teyzeee
merhabalar bende bu sitenin hayranlarındanım.neyse sözü uzatmadan hikayeme geçeyim ben 25 yaşında oldukça bakımlı bi erkeğim teyzem şükran benim hayal
3308
seks hikayeleri
HAYATIMDA İLK KEZ
Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimdayken gecen bir olayi pay
1362
seks hikayeleri
Annesin Oglu Mustafa
Annesin Oglu Mustafa Ben 18 yaşında annesiyle yaşayan biriyim. Annem ise 42 yaşında.Babam birkaç sene önce öldü. Ogündür annemle yalnızız. Annem bi
17887
seks hikayeleri
Barbaros
Merhaba ben barbaros 36 yasındayım yasadıgım olay bundan 4 yıl once yasanmıs gercek bir olaydır yanı fantazi ile hic bir alakası olmuyan gercek yasanm
1152
seks hikayeleri
Kendi Istedi
KENDİ İSTEDİ  Selam ben İzmir`den K..... Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve bende yakın zamanda başından geçen bir anımı anlatmak istedim. 5
0
seks hikayeleri
Doymadik Doyamadik
Doymadık, Doyamadık Meraba arkadaşlar biz fucker-team (ben, kardeşim ve kankim). Kankimin acaip bir grup-sex fanatiği hep bize gelin grup yapalım der
1673
seks hikayeleri
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınav
9415
seks hikayeleri
Ben Orospuyum
ADIM MELİS.20 YAŞINDA OLDUKÇA GÜZEL,89-91-90 ÖLÇÜLERİNDA, YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL BİRİSİYİM.aNLATACAĞIM OLAY DAHA YENİ BAŞIMDAN GEÇTİ.SİZLERLE PAYLAŞMAK İS
0
seks hikayeleri
Nadide Ve Ben
Merhaba.Bu anlatacaklarim tamamen benim yasadigim fakat baskalariyla paylasmam konusunda mahsur oldugu için bir yere yollamadigim güzellikler.Is yerim
1190
seks hikayeleri
Tangali Komşum
Merhabalar ben 19 yaşında bir gencim oncelikle size başimdan geçen olayı anlatacağim bizim altta bir kadın vardi kalçalari o kdar guzeldiki yumacıktı
6016
seks hikayeleri
tecavüzden sonra zevk aldım
Henüz 13 yaşındaydım Bir gün annem artık başka bir yere taşınacağız.babanın tayini çıktı dediğinde bir tuhaf olmuştum.her ne kadar orası bizim memleke
10713
seks hikayeleri
aşkım ile sikiştim
bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sporti
1119
seks hikayeleri
komşumun eşiyle
uzun yıllardan beri aynı apartmanda oturuyorum. Bundan 3 sene önce evsahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Adanaya gelmişlerdi. Bizim binada evsa
2335
seks hikayeleri
Kız Kardeşim Sonra?
| bunlar gercek zevki inanılmaz bişey askerliğime az bir süre vardı benden 5 yaş küçük kız kardeşime aşırı derecede sikim kalkardı hep o evde iken otu
8224
seks hikayeleri
kuzenime yakalanınca
Arkadaşlar hikayem yaklaşık 1-2 gün evvel oldu ve ben şimdi paylaşmak istiyorum.Cumartesi günüydü.Teyzemler akşama bize gelecekti.Bizim evimiz 5 katlı
12725
seks hikayeleri
Çirkin,kokan Ve Yaşlı Olan Herkeze Verdim.
Lise 2 deydim.Güzel sayılabilecek bir kızdım.Okula servisle gidip gelirdim.Bir gün servisi kaçırdım.Otobüsle gitmeye karar verdim.Başlangıçta her şey
11030
seks hikayeleri
Dünsiktim Bradan Tanışmıştım
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve
1875
seks hikayeleri
marketçi ahmet
Merhaba ben buse 23 yaşındayım üniversiteyi geçen sene bitirdim bu anlatacağım olayı da üniversitede ikinci yılımda yaşadım kızlığımı lise son sınıfa
2047
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :